Mina student naglar,

Nu komme bilderna på mina stundentnaglar som jag lovade att lägga upp en bild på för typ hur länge som helst sen.. ;O men ah, mitt motto, bättre sent är aldrig ! ;)
Igga att mina fingarra ser hel röda ut, det är nog karamellfärg tror jag.. xD <3
Nu kommer lite bilder från stundenten ! :)
Mst bara lägga upp denna läckra bilden ! Kolla in domma sjuukt snygga högklackade Dr. Martens skorna!! Vill ha varning på dom  ! :O <3 Notera att hennes man hade gröna, fast utan klack då. :P
Neej, detta är inte Kasper och Sigge, detta var två andra pudlar som var väldigt lika dom som vi träffade där! :O häftigt va ? :) Och den svarta pudeln, den hette Anja ^^
Detta är min kusin Emmy som tog studenten. ^^ <3
// Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0