" Maskerad Brännboll " :D <3

Haha, varje år så spelar 6orna brännboll mot alla lärare, och då ska man klä ut sej, och Anja, Jag, Imme o Tilda kom på världens bästa idé, och typ genomförde den, så vi var..... Dadam ... * trumvirvel* , Doktor Mugg o Hans gäng! :D woho!! Vi var snyggast, jag lovar, här kommer lite bilder, en tjej som heter Rebecca fick min kamera och tog kort, tack :D


brännboll

Imme var hemma hos Anja tidigt på morgonen för att fixa Kapten Filling-frillan :D
Visst blev hon snygg?! ;D

brännboll

Nu är nästan Kapten Filling klar, :D

brännboll

Nu är vi nästan klara, Gunnel Rumplund åt vänster, sedan Kapten Filling i mitten, o jag, Dr mugg åt höger :D

brännboll

Tilda - Gunnel Rumplund :D

brännboll

Imme gör något förbjudet med handen ;o xD <3

brännboll

Jag, ehmm, jag menar Dr Mugg :$


brännboll

Hela gänget, fast min toaborste kom för Jennys ansikte (;

Ida - sömntuta i bakgrunden (; <3

brännboll

Jenny Kniip - Anja (; <3


brännboll

Stefan gör ett tjejslag, som han kallar det -.-

brännboll

Oscar är tjuv (;

brännboll

Emma - Hippie :D <3

brännboll

Felix har folkdräkt :D

brännboll

Ebba är en ängel :') <3

brännboll

Oskar är spiderman :D


brännboll

Här kommer vi springandes (;

brännboll

Här är hela gänget, sååå snygga är vi x) <3

Det var alla bilder typ, orkar itne lägga upp precis alla, men detta var dom bästa! .D



Puss! <3



// Clara ♥

Kommentarer
Postat av: Felix

Kul att jag kom med på bild också... Bra bilder, Rebecca!

2011-06-03 @ 22:36:39
Postat av: Clara

haha, jo (:



Hur går det med kattungarna förresten? :)

2011-06-04 @ 16:55:37
URL: http://amazingnails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0