Kalmar bilder :D

Hejsvejs :) På långhelgen var jag med familjen och campade i kalmar ! :D det gick både bra och dåligt,en sak som gick förvånansvärt bra, att inget världskrig utbröt mellan mig och disa ! ;) hundarna höll sig undan ganska bra, sigge är ju smidig, men kasper däremot tar ju ganska mkt plats.. :s men efter ett tag så hittade han sitt ställe - under dubbelsägen där bak i husvagnen. :p
Så det var den bra saken, nu kmr den dåliga, alla jäkla fästingar !! jag haatar dom, efter en promenad hade ju sigge (som är ljus i pälsen, vilket fästingar gillar) säkert 6-7 fästingar som kröp på honom ! ;O himla äckliga parasiter som inte gör ngn nytta alls i naturen ! dom skulle man utrota, jag funderar på ett bra sätt..

Nu kmr allafall nåra bilder ! :D <3



Sigge söt på en badplats vi var på och badade i havet :) <3



Vi sitter på en klippa och torkar ^^ hade precis badat ! :)
Lite roligt när jag gick i vattnet, så ropade jag på sigge, han kom skuttande och bara flög i vattnet.. ! :D men sen märkte han att det kanske inte var så skönt att bada x) så han sprang upp igen och dampade loss för att han var så blöt xD <3 haha, okej det där kanske inte var så kul, men det såg kul ut kan jag lova ! ;)



Är inte denna bilden för härlig ? :D



Ser jag crazy ut ? xD <3



Hahaha! Jag älskar Disas min när hon märker att hon just bröt av en gren från trädet ! xD <3



Här sitter jag på campingen vi var på och försöker få folk att vilja måla naglarna hos mig för bara 50 spänn, men efter en stund gav jag upp.. jag målade mammas naglar ist. ;)



Sedan gjorde jag vita små söta blommor på dom också ^^



Jag såg en kvinna sitta och fila sina naglar där på campingen, så jag gick fram och frågade henne om inte hon ville ha sina naglar målade ? Och det ville hon faktiskt! :D Såhär såg dom ut. :)



Jag satte mig även inne i stan, men där var det heller ingen som kom frivilligt.. :/



Det kom en tjej som skulle ut och festa på lördagskvällen utanför kalmar slott som ville ha sina naglar fina, hon tkt att man skulle uppmuntra ung företagsamhet ! ^^ såhär gjorde jag hennes naglar:



Snyggt ?



Nu kommer bilder från när vi var inne i kalmar och shoppade och hade det så myysigt ! <3
Detta är Disa och mamma. <3



Disa och jag utanför hamn kafèet :) <3



Jag, pappa och Disa :)



Här sitter vi, Disa mamma och jag. =)



Ah, nåra byggnader i Kalmar :P



Såhär fint är det i Kalmar ! :D

// Anja <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0