jahopp...

jahopp, nu har Julia åkt hem, jag kanske inte har berättat innan men min kompis från sundsvall kom till mej i söndags, och åkte hem nyss, så har inte kunnat blogga dessa dagar, dock så har jag målat naglarna två gånger^^
Och ja, vissa kanske vet om det men imon så åker iallafall jag till Sardinien, det ligger i Italien för er som inte visste ;)
Så kommer inte blogga på en vecka nu, tror inte jag hinner lägga in något mer inlägg ikv, ska duscha o packa handbagaget till flyget ^.^
Men ska försöka komma in på datorn morgon bitti o lägga in en nageldesign jag gjorde igår, för i år åker vi itne så himla tidigt på morgonen, eller ja, förra året åkte vi klockan kvart i fyra på natten, det var lite halvmysigt enligt mej x)
Men min syster är åksjuk, o mådde illa på grund av det, + att hon hade ju inte fått så mycket sömn den natten, så när vi kom fram o steg ur bilen på flygplatsen, så spydde hon >.< eller jaa, hon hade inget i magen så det blev ju inget, men ändå lite halväckligt xD

aja, nu måste jag gå o duscha, igår gick jag o Julia o la oss klockan kvart i tolv, så är väl ganska trött, hah x)

Puss! :)


// Clara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0