Blå rosa nageldesign =)

Hejsansvejsan ! :D

Nu känner jag att det var jäättelänge sen jag la in någon nageldesign, och denna har jag faktiskt ingen beskrivning på.. ;o men hoppas på att ni ser hur man gör endå, jag ska förklara väldigt bra ! <3

Såhär ser den ut:
Fint ? =)
Nu ska jag visa vad jag har andvänt för nagellack allafall.
Jag andvände mig av två av domma nagellacken från Kiss Nail Art. Det är lack med smala penslar. =) Man kan nu hitta dom på kicks, dom kommer mer och mer, men jag köpte allafall mina i Ullared för ett år sen. <3
Såhär ser förpackningen ut, :)
Detta får man med, man ska fylla i med nagellack och sen drar man bort det och ska då få ett mönster, men Clara o jag testade det igår på en av hennes naglar och det funkade inte alls.. :/ jag vet inte vad vi gör för fel, för vi väntade lix tills det hade torkat o så.. men aja, jag köpte det ju för nagellacken, och dom är jättebra! :)
Ah de var det, jo jusst, nu skulle jag ju förklara designen..
Först målade jag alla naglar med Mavalas lite ljus blåa nagellack, och sedan tog jag det mörkblåa lacket från Kiss och drog ett streck tvärs över nageln, och sen tog jag bara det rosa lacket, från Kiss ocskå, o drog ett streck under det blåa strecket !
Ni ser ju typ hur man gör på bilden, :)
Hoppas ni tkt om den!
// Anja ♥








Kommentarer
Postat av: BLENDA :)

Dom är as bra!



PS.dom är bra att göra water marble med! ;)DS.



Kramkram :)

2011-07-02 @ 23:48:35
Postat av: Anja

Aha är dom? Det ska jag testa ngn gång! ;-)

Kram ! <3

2011-07-03 @ 20:06:56
URL: http://amazingnails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0