Beslutsångest...

Usch, jag har världens beslutsångest, vet inte vilken klänning jag ska ha på mej imon på skolavslutningen, får lite smått panik....

Har en som jag har haft i reserv, ifall jag inte hittar någon annan, snyggare, och så var jag i Vetlanda idag för att kolla om jag verkligen inte kunde hitta någon annan, men jag prövade en på H&M, och köpte den, visste inte vilken jag tyckte var snyggast, men tänkte att  edt går fort att bestämma mej när jag kommer hem, men nej.... inte speciellt, har stått i nån timma nu o kan verkligen inte bestämma mej, den ena är söt, väldigt söt! och den andra är mer snygg, det enda jag inte riktigt gillar med den är att den är lite för vid där nere, för min smak...


åhhhhhhh, jag blir galen, måste bestämma mej NU, om jag ska hinna måla några passande naglar till den, eftersom det är två klänningar som är så sjukt olika man kan komma, så kan man ju inte göra något som passar till båda, den ena är ljusrosa med körsbär, o den andra är typ leopard färgad, jag vet vad jag ska måla på naglarna till den ljusrosa med körsbär, men inte till den andra... så det lutar väl antagligen mot den söta.. den ljusrosa.

men jag har så svårt o bestämma mej... båda två har sina fördelar o nackdelar, så det är så sjukt svårt, så ni anar inte! :S

aja, nu måste jag bestämma mej, skriver ett till inlägg sen, då får nin veta vilken jag ska ha ;) Om jag kan bestämma mej, vill säga...



// Clara ♥

Kommentarer
Postat av: Anja

Haha, jag tror nog det är flera som vet hur svårt det är att bestämma klänning faktiskt, bland annat jag . :p <3

2011-06-09 @ 22:14:22
URL: http://amazingnails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0