Söt nageldesign. : )


Såhär gör man:
Jag tog mitt Sally Hansen Hard as Wraps som förstärker naglarna, och lackade det på alla. :)
Såhär.
Sedan tog jag Disas rosa China Glaze lack och lackade alla naglar såhär:
Alla naglar utom ringfingernageln helt färgade, den målar du fransk manikyr på, alltså bara tippen. Nu glömde jag ta en bild emellan här, för ni ser ju att det sitter ett par stenar där också, jag ska visa nu hur jag gjorde det :)
Jag limmade fast stenarna med mitt vanliga top coat.
Ja, jag tog mina nageldekorations stenar, och satte en rosa blomma, och en liten rund silvrig sten på ringfingernageln, jag använde en tandpetare som hjälp, doppade först spetsen av den i lite top coat, och sen duttade jag den mot stenen jag skulle ha, och sen var det enkelt att sätta dit den där man ville ha den där den satt fast på tandpetaren. :) hoppas ni förstår min konstiga förklaring! Men då såg de allafall ut såhär på närmare håll:
Like that. :) Nu ser ni ju att det är ränder på dom andra naglarna också, jag har liksom hoppat några steg, jag glömmer att ta bilder emellan.. ;p
Nu är det utan ränder. ;)
Ränderna som ni såg Lite innan, gjorde jag med detta lacket, ett lack från Claudia, det är köpt i Ullared för typ 10 spänn, väldigt bra för att bara så billigt faktiskt!
Jag gjorde ränderna snett över nageln, spelar ingen roll år vilket håll, det är bara o göra som man känner för helt enkelt ! :) men jag gjorde en rand hela vägen, och en halv rand, om ni förstår vad jag menar ?
Ni ser ju bilden !
:)
Jag tog sedan mina nagelklistermärken, och klistrade på såhär:
Sådär, och sen tog jag ite glitter lack på också. :)

Ah det var den, sen tog jag bara ett lager topcoat över också.. ;)

Hoppas ni tyckte om den!

// Anja♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0