Jag ska köpa...

Jag ska köpa lite saker till naglarna hade jag tänkt, dock bara om mamma går med på att köpa, haha, det är hon som har konto på tradera (;

Men ah, jag ska köpa fimo sticks, endast blommor första gången, tror jag, och så ska jag köpa glitter till naglarna, jag var idiotisk att jag inte köpte i Italien när vi var där, dom hade sånt glitter i en burk, för 10 kr, men ah, så smart var jag inte, så får köpa jättemycket dyrare från internet nu ist :P





detta är Fimo stavar/sticks, eller ja, man kan kalla det lite olika, men ja, det är stavar som är gjorda i fimo.. vad nu det är för något, och dom skär man sedan i tunna bitar, så man kan sätta dom på nageln, smart! Och man kan göra många coola saker med dom också, jag ska köpa blommor, tror jag, och sedan vill jag även ha olika frukter, det blir sött! ;-)



Och så ska jag köpa sånt här glitter, som man kan sätta fast på nageln, ja, inte det billigaste, men jag får skylla mej själv ;-)
dock så blir det väldigt snyggt, och prisvärt, för om man inte använder det vid varje nageldesign så kan det nog räcka ett tag, det är ju bra :-D


Jahopp, nu ska jag få mamma att logga in på tradera och köpa dessa saker, haha, mammor är ganska bra att ha ibland ;)
Dock så får jag inte köpa så ofta från tradera, buhuu!
Jag har köpt mina lösnaglar därifrån, och dom är superbra, ska nog börja använda dom lite mer igen, dock är det så tråkigt att sitta och fila till varenda nagel, det tar så lång tid ;-( mend et blir helt klart värt det när dom sitter på, mina naglar vill ju aldrig bli långa, så ja.. det är väl nödlösningen ibland, när man skäms extra mycket över dom ;o


// Clara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0