Hemma igen från Kalmar, :)

Hej ! Nu var det typ superlänge sen jag var inne på bloggen ! :o Vi har nämligen precis kommit hem från Kalmar, där vi har campat med husvagnen nu i lite mer än en vecka. :) supermyys !! ♥
Vi har solat och badat i havet ! men tro inte att jag har blivit något brunare för det, nej såklaart inte! ;o jag hatat mitt pigment !
Jag klippte av mina naglar innan vi åkte dit, så dom blev så korta att man inte ens kunde se ngt vitt på dom! men nu efter sol och bad (som naglarna älskar) så kan man nu se kanske två mm vitt igen. ;) det går fort i det varma klimatet vid kusten. :)
Jag har bestämt mig för att mina naglar ska få vila nu under sommaren, men asså gud va tråkigt ! Jag bara mst ju göra en design och lägga upp på bloggen.. så jag ska göra en och låta den sitta kvar lite längre än vad jag brukar om man säger så.. ;p ;)
Ahh, nu ska jag bara njuta av hur mkt utrymme det är hemma i vårat hus om man gämför med husvagnen, den är ju inte jätteliten, men det är ju ändå lix bara typ 5 kvadratmeter att röra sig på, 4 personer och två hundar.. x) <3
Det kommer att komma upp härliga bilder sen, men jusst nu orkar jag inte sitta och ladda upp dom, så det får bli imorgon elr ngn annan dag ! :D
Hoppas alla mår gött, vrf skulle man inte göra det när det är sommarloov ? :)
Kram // Anja ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0