Gröna, kulor ;)



Denna designen gjorde jag också för ett tag sen, vet inte riktigt vad jag tycker om den,  men helt okej iaf ;)

Tog inga steg för steg bilder på denna heller, det har jag inte gjort på dom senaste, fråga mej inte varför :P
Men ah, jag förklarar på denna också :)

Det första jag gjorde var att ta två lager av ett nagellack jag köpte i Italien, ett mintgrönt lack av märket Chrystal, vet inte om det finns att köpa här i sverige, men är väldigt bra, och snyggt, iaf! :D

Och sedan tog jag mina kulor jag köpte i Italien, dom med, och gjorde som ett streck från nagelbandet ner mot slutet av nageln, som ni ser, jag satte fast dom med topcoat, och sedan tog jag en klick topcoat nedanför dom kulorna, och satte dit en rund gul/guldig sten, sedan tog jag några kulor till och satte runt stenen, jag kan visa bild på kulorna och nagellacket sedan :)

Och i slutet tog jag två lager topcpat, så att inte kulorna skulle trilla bort så lätt =)

Fler bilder: 

 

Tummen =)







Detta är kulorna och nagellacket, dom guldiga kulorna kostade 3 euro, dom lila kulorna kostade 1 euro, nagellacket kostade 1,5 euro!
Allt var superbilligt där, eller detta köpte jag på en marknad, typ, och jag köpte lösnaglar i en vanlig affär, 1 euro, alltså inte ens 10 kronor! ;o det är sjukt billigt, även fast euron var ganska hög just nu! eller ja, den var kanske normal^^
Kulorna köpte jag i ett stånd med MASSA nagelsaker, och jag skoja inte när jag säger att det fanns ALLT där, allt från acryl nagellack, eller nåt i den stilen, till torkade löv som dekoration! Sök på Pics nails på facebook, där har dom en sida, dom är sjukt duktiga på o måla naglar! Varning för att ni inte kommer fatta någonting där, har för mej det var Italienska :P


// Clara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0