Glass design :D



Beskrivning :


(Disas hand i bakgrunden)

Detta är lacken jag kmr använda, Claudias vita, Depends röda, Isadoras ljusgula, China Glaze rosa, Depends turkosa, Mavalas blåa och China Glaze mintgröna. :) orkar inte skriva vad dom heter.. :p

Sedan har jag använt mitt topp coat från MaxFactor , och mitt Sally Hansen lack oxå, som förstärker naglarna. ;)



Här har jag lackat på sally hansen lacket. :')



Sedan tog jag detta lacket och lackade alla naglar:



Såhär. :)



Detta ska föreställa glass som har smält ner lite över naglarna. :P hoppas ni ser det. :)
Jag tog bara den penseln som sitter i nagellacket från början, för det gör ju inget om det blir lite kladdigt, det är ju faktiskt glass. ^^





Nu hade jag gjort små röda körsbär längst upp på glassen. :)
Tummen hade jag redan gjort klart i förväg för att se hur det blev. ;)



Med depends röda. funkar bra till detaljer. :')  



Och nu har jag satt dit små rosa, blå och silvriga stenar i körsbäret innan det hann torka, tkt det blev lite gulligt. ^^ men det blir fint utan också om man inte har några. ;)



Nu ska man börja göra strössel, jag började med det turkosa.



Från depend. :)
 


Sedan alla andra strössel-färger då. :)



Färdigt. :)



:D

// Anja ♥






Kommentarer
Postat av: Ida

Fint Anja ! Jag testade att göra en rosa fransk manikyr, men det gick åt skogen;(. Du får lära mig !



2011-09-09 @ 22:12:14
Postat av: Anja

Ah tack Ida, det är bara att träna! ;)

2011-09-28 @ 19:02:06
URL: http://amazingnails.blogg.se/
Postat av: Lisa (ert största fan)

hajj! super design azzå!♥^^



hur i all världen får du såå långa naglar?? mina går av när jag kommit en bit! åååh! hur fixar du det??

2011-12-25 @ 08:42:04
URL: http://lovenails.blogg.se/
Postat av: Anja

Hihi, tack Lisa ! :D

Asså , nu måste jag bara säga att mina naglar har gått av precis ! Så mina naglar är långt från perfekta ska jag säga dig! ;)

Mina naglar är längst på sommaren, dom växer ju fortare i varmt klimat ! :)

Annars är jag väl rädd om dom antar jag.. ;)

Kram =)

2011-12-26 @ 23:13:05
URL: http://amazingnails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0