Fimo-blommor :D



Weyy! MIna fimos har kommit, är sååå nöjd, faktiskt, eller ja, dom kom för ett tag sen nu, men tror inte jag har skrivit det ;)
Aja, jag gjorde en design direkt, dock tog jag inte steg för seg bilder, men jag kan ju försöka förklara ist ;)

Det första jag gjorde var att ta basecoat, så att inte naglarna blir missfärade :)
Och sedan tog jag ett grönt lack från depend, nr 249, och gjorde gräs, först gjorde jag ungefär vanlig fransk, och sedan gjorde jag som streck uppåt.
Sedan tog jag lite topcoat i en liten prick där jag ville ha blomman, och tryckte fast den.
Sedan tog jag det gröna lacket från depend, igen, och gjorde en stjälk från gräset upp till blomman.
och så avslutade jag med två lager topcoat :D

Lite fler bilder:



Närbild =)

'

Tummen ;D
Oj vad ojämn den nageln va, haha, lång på ena sidan, och kort på andra x)




Hjulet med fimo blommor :D
hihi, gillar inte alla (a)


Det var nog alla bilder ;)

Jag tror inte att jag har sagt att jag har klippt ner mina naglar..? aja, nu är dom kort-korta! ;o
Men ah, därför kommer inte jag måla några designer nu på ett tag, för det finns ju inget fint o måla på dom då typ ju x)
Men ah, ni får lite gamla designer jag inte lagt upp än, och så ska ni få bilder från Italien, liseberg, och så avr jag någon mer stans... kommer inte ihåg x) Men ja, det är väl det jag kan slänga upp ibland iaf, och så har ni ju Anja också :D <3

// Clara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0