Vitaminer är viktigt!



Jag vill bara tipsa om domma vitamin-björnarna! ;) Det är 9
vitaminer i varje björn och om man är över 12 år så ska man ta en
björn på morgonen och en på kvällen. Annars bara en björn om dan.

Dom är sockerfria och smakar som godis! x) <3
Jag och Clara är helt galna i dem!

Men det finns ett problem...dom ska gå ut i maj detta året så dom finns
inte kvar så länge till i marknaden... :( Jag vet inte varför,..
Så passa på att handla på er en massa burkar innan dom går ut nu! ;)

Dom finns att köpa på Life butiken, affären finns till och med i lilla eksjö. x)
Såhär ser deras skylt ut:




Jag tror ni känner igen den. ;) Dom kostar igentligen
99 kr men nu har dom sänkt dom pågrund av att dom ska
gå ut, så nu kostar dom bara 49 kr. :D<3

Domma smakerna finns i burken:



Citron, Blåbär och hallon. ;) Alla smakar jättgott! :D

// Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0