Vårig nageldesign (:




Först målade jag alla min korta naglar med en vinröd/lila färg från
Viva la Diva som ni kan se här nedan:

 





Sedan målade jag som två stycken limegröna blomskälkar. (:
Jag använde mej av ett Viva la Diva lack här nedan:









Sedan målade jag två rosa prickar som ska vara i mitten av
blomman sedan. <B




Till sist målade jag mintgröna prickar ( blomblad ) runt den rosa
pricken. (:

Såhär blev sluresultatet:







Hoppas att ni tyckte den var söt och lite vårig nu när det "snart"
är vår. ;) <3

// Anja

Kommentarer
Postat av: Ida<3

HejHej:)



Vilka fina nageldesinger ni gör båda två:) ¨



Men Anja ..... Usch vad det blödde... :O

Hur är det nu då?



Ha det bra



Kram ida<3

2011-03-03 @ 19:55:11
Postat av: Anja

Det är mycket bättre nu, jag tror att det har slutat blöda under plåstret. (;

2011-03-03 @ 19:59:30
URL: http://amazingnails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0