Blå nageldesign (:

Första gången nu så gjorde jag bara en väldigt simpel design, men även ganska så snygg ;) <3

blå nageldesign, Clara


Först tog jag vanligt base coat, som grunden. Jag använde mej av märket Depend =)

 blå nageldesign, Clara

Sedan tog jag två lager med "Marine Scene" av Sally hansen.
Och lät det förståss torka emellan.

blå nageldesign, Clara


Nu var jag närstan klar, men det sista jag gjorde var att blanda ihop vanligt genomskinligt lack med vanligt guldigt glitter, så blev det som ett nagellack med glitter i, och drog ett streck utmed kanten av det blåa lacket, =)
Sedan tog jag ett Top lack över alltihop :D


Sally hansen nagellack, Clara

Detta är då det blåa lacket jag använde mej av! (:


Nästa gång får ni film istället, det är lättare att visa hur man gör då ;)

// Clara <3

Kommentarer
Postat av: Anja (bloggägare nr två..:P <3)

jättesnyggt kära bloggkamtat ! :D <3

2011-02-21 @ 20:06:20
URL: http://amazingnails.blogg.se/
Postat av: anna

alltså Clara du är så duktig

kram på dig

Anja du är också så duktif

kram på dig

2011-02-24 @ 18:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0