Söt rosa-lila nageldesign. (:



Hej, här kommer en ny nageldesign. Hoppas ni kmr tycka om den. (: 
Först här så har jag tagit basecoat såklart, sen har jag lackat ett tunt
lager med en ljus lavendel-lila färg. Bara ett lager. ;)




Sedan tog jag en välgigt skarp lila färg och drog ett tunnt streck
längst med nagelns kant. :)





Här ska det föreställa vita rosetter, men det blev ganska kladdigt så
jag blev inte så nöjd.. :S <3 Men designen är fin egentligen ;) x)
Jag har också tagit lite vanligt basecoat och tagit på vanligt glitter
som man kan ha när man pysslar för att det ska blir fint. <3

Hoppas att ni tycker att den var söt även att det blev kladdigt! ;)

// Clara <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0