Orange nageldesign m blommor.

orangea m blommor :D

Väldigt simpel design, men väldigt fin!

Jag började med ett oranget nagellack från H&M, och under det tog jag ett "nail strengthener" istället för ett baslack.


orange nageldesign m blommor


Sedan gjorde jag en prick i mitten av nageln med ett ljuslila nagellack, och sedan tog jag 5 prickar runt den i mitten, sedan väntade jag lite, när det torkat bara lite så tog jag en tandpetare och drog från dom prickarna där "ute" in mot mitten, så det blev som en blomma, efter det väntade jag så att det skulle få torka, när det torkat så tog jag en mörklila färg och gjorde en prick i mitten av den ljuslila blomman, och drog sedan lita utåt mot kanterna (:

orange nageldesign m blommor

Nu var jag nästan klar, det enda som fattades var lite guldigt glitter, så jag tog ett top lack över hela nageln och sedan tog jag lite, lite glitter på fingertoppen och "duttade" mot nageln, så det inte blev så mycket, sedan väntade jag på att allt skulle torka, sedan tog jag top lack igen.

Detta var en ganska enkel design som jag sa innan, men ja.. kommentera vad ni tycker x)

// Clara <3

Kommentarer
Postat av: Anja

jag tycker den var jättesöt! (: <3

2011-02-28 @ 20:02:41
URL: http://amazingnails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0