sjungande ängel^^



Denna designen ska jag visa er nu, väldigt fin, men faktiskt inte så svår som den ser ut! btw, glorian runt huvudet blev kletig när jag tog topcoat, därför den ser ut som den gör^^



Basecoat^^




Sedan målade jag alla naglar utom ringfingret med ett blått lack från claudia, färgen heter "Minty Fresh".



Fast sedan insåg jag att det fingret också skulle vara blått, så jag fick måla det också^^
Vilken klant jag är (a)



Sedan målade jag ett svart huvud, ni förstår sedan, huvudet ska inte vara svart sedan^^



Sedan målade jag kroppen, och vinharna, vingarna ser än så länge bara ut som två tofsar^^ detta är svårt att förklara, så ni får helt enkelt titta på bilden hur man gör ;3



Sedan fyllde jag i klänningen med en ljusblå färg, och vingarna blev vita, om man råkar måla över ett svart streck lite, så är det bara att måla om strecket igen^^



Sedan fyllde jag i huvudet, det behöver inte vara så noga där uppe, målar hår sen, dock så ska det vara ett svart streck utanför, ca 1 mm^^



Sedan målade jag armar...



Sedan målade jag händer med samma färg som i ansiktet^^



Sedan målade jag kanterna på händerna i svart, fixade håret, målade ögon, och en öppen mun (hon sjunger).



Sedan målade jag en gloria, heter det så? x) men iaf, bara en gul liten sak, så svårt o förklara, det är lättare för er att titta x)


Så målade jag även dom andra naglarna glittriga^^

klart :D







detta är också en design jag blev ganska nöjd med :3


// Clara ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa (ert stööörsta fan)

Hajjj!

Jag har redan komenterat mkt, men jag kan int bara sluta att köllas på er blogg!

denna "ängeln" är så himla cool! gah, jag kan int vänta till efter i´mörrn och några dar frammåt fö då kmr jag att bomba mina naglar med nagelack! men jag kmr säkert få massa nagelack i julklapp så att hehe....



<3<3<3 love u <3<3<3



love eran bloggis och DESIGNA MER!

2011-12-23 @ 20:31:40
URL: http://www.LoveNailz.blogg.se pallar int!<3
Postat av: Lisa (ert stööörsta fan)

jo, på min blogg, strunta i "pallar int <3"...

2011-12-23 @ 20:33:13
Postat av: Clara

hejdu :)!

Vad snäll du är, det är jättekul med positiv kritik, man får inte nog av det !

jadå, det kommer mer, nu har vi ju lite mer tid till det då det är lov ! :D



Kram Clara :3

2011-12-27 @ 12:51:51
URL: http://amazingnails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0