Tomte naglar !

Hej ! Nu kommer min juldesign här. Enkel och gullig! ♥
Hoppas ni provar på den nu inför jul! ;)



Beskrivning






Börja med basecoat. (Igga att mina naglar är så gula ! :o)



Gör som en halvcirkel i vitt på en, eller flera naglar, det bestämmer ni själva.

Jag använder TGR : s vita lack. Det är faktisk väldigt bra, det täcker på första lagret och det torkar fort s¨å att man inte behöver vänta så länge! :)



Nu gör du två ögon till tomten!
Jag använde en vanlig tandpetare. Det behöver inte vara något komplicerat och proffsigt alltid. ;)



Nu tar du ett rött lack, så ska vi göra tomteluvan! Om du gör som på bilderna så blir det jämt och fint. :)



Bara att klicka dit en vit liten plutt. :D
Jag använde bara penseln som är till lacket, för plutten ska vara ganska stor tycker jag! :)



Om man vill nu, så kan man ta lite glitter på luvan också, men det blir snyggt utan också!

Det glittriga lacket har jag köpt på La Verne i Nässjö.

Så! Nu är designen klar! Inte så svårt eller hur?





Ursäkta kladdet utanför, hade inte tagit bort det då. :p

Hoppas ni tyckte den var rolig att göra och passar bra nu till jul. :)

Kommentera gärna!

// Anja ♥





Kommentarer
Postat av: Lisa

tja!!

sjukt snygg design!



love u"!<33

2011-12-23 @ 13:51:16
URL: http://pallar int!^^<3
Postat av: Lisa (ert stööörsta fan)

shit va snygg design! och super cute!



love u <<3<3<3<3



föresten, kan ni göra en som har sjukt mycket färg,,

i love färger!



and u!

2011-12-23 @ 20:35:18
Postat av: Lisa (ert största fan)

eeeh, hehe det e bara jag som har komenterat här men ändå hehe.......♥ jo kan ni göra lite fler designer nu va?! och kan ni tipsa om min blogg?? snääälllllaaa!! men jag ölskar eran blogg ven om ni int gör det!



kolla gärna min blogg hehe!



kramizzar Lisa (ert största fan)!♥♥♥♥♥♥

2011-12-25 @ 09:06:09
URL: http://lovenails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0