Jaha, nytt år imon då.. :)

Aah, kan inte fatta att ennu ett år har passerat! Tiden går så skrämmande fort, tycker ni inte det? :o
Imorgon är det nyårsafton.
Själv ska jag fira hemma. Några familjer kommer hem till oss, Kindstrands, Lillemor, Hanna och Matilda, Sjöbergs och ngn annan snubbe som verkade ensam så han fick också komma. :)
Vi ska smälla fyverkerier i Vildparken, kom dit och kolla vet ja. ;)

Aja, nu ska jag inte skriva en massa som ni ändå inte orkar läsa! :p

Jag vill bara önska alla ett riktigt gott nytt år! ♥

Clara och jag ska försöka komma upp med en nyårs-design till naglarna imorgon om vi får tid, kommer också alldeles snart en disney design som jag har gjort, ni får snart se vad. ;)

Många kramar.

// Anja




Kommentarer
Postat av: Lisa (ert stööörsta fan)

stackare! men najjs att du mår bra igen haah!<3^^

gott nytt år!

Mhh, hur många nagelack har ni? jag har...39 hehe!^^



tipsa gärna om min blogg hehe!^^ ^^ ^^



<3<3<3<3<3<3<3

2012-01-01 @ 17:11:23
URL: http://lovenailz.blogg.se/
Postat av: Lisa (ert stööörsta fan)

oups,, fel inlägg.....det e till förra hehe.....^^ puckade jaa^^

2012-01-01 @ 17:16:38
URL: http://lovenailz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0