En dag med Ida :D

För några dagar sen var jag med Ida en liten stund, vi målade naglarna och hade allmänt roligt, flummade osv. ;)
Vi tog lite bilder också, haha, blandannat på naglarna, och ida satt o fotade mej typ hela tin, haha :D
Nu kommer llite bilder, även en nageldesign ↓ !



Jag börjar med nageldesignen, jag började med sally hansens lack, som är till för att göra naglarna tjockare, så dom i sin tur blir starkare ! ett riktigt bra lack, synd bara att det blir lite halvsegt efter ett tag, när ungefär halva flaskan är kvar :/

ursäkta för mina fula naglar :(



Sedan tog jag ett silvrigt lack från depend, och målade alla naglarna :)



Sedan gör du fem prickar i en rund cirkel, och i en färg man tycker är snygg, jag tog ett rött lack :3



Efter det tar du en tandpetar, och drar inåt, mot blommans mitt, detta måste göras innan prickarna har torkat ! :)
om du vill så gör du en liten prick i en annan färg i mitten, jag gjorde dock inte det :)
Svårare än så är det inte ! :D



Nu lite andra bilder :D



ehm, okej, jag bjuder !                              När jag målade idas naglar ^^



Idas naglar :3




Söt-ida :3




Idas tumme^^

btw så har hon gjort en likadan blomma som jag, visst blev den fiin? :D



bjudeR på denna också ;) hih



Fick ni något fint i julklapp btw ?

Själv fick jag 7 par strumpor! ;o x)
en onepiece :D
en geisha (chokladkaka)
två små hudkrämer från O.P.I !
en sång/ackord bok
ett armband
hårnålar
pengar
presentkort till att få ta ett till hål i örat ! :D
ett bädd set typ, lakan osv..
hmm, kommer inte på mer just nu, vet inte om det var mer^^ haha
eller jo, en silversked, sådär lagom kul att få, men man får väl användning av dom när man blir äldre! ;)


Ha ett bra lov, och ett gott nytt år :D


// Clara ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa (ert stööörsta fan)

nemen guu va najjsia naglar!

du undra vikka julklappar vi har fått, jag har skrivit lite på min blogg^^!



//Lisa (ert stööörsta fan) Love U<33^^

2011-12-27 @ 17:00:41
URL: http://lovenailz.blogg.se/
Postat av: Clara

hih, tack :3

jaså, då ska jag titta in där du :D



Kram Clara!

2011-12-28 @ 12:48:11
URL: http://amazingnails.blogg.se/
Postat av: Clara

hih, tack :3

jaså, då ska jag titta in där du :D



Kram Clara!

2011-12-28 @ 12:48:12
URL: http://amazingnails.blogg.se/
Postat av: Lisa (ert stööörsta fan)

Nemen hajj!

Snygga naglar och hoppas ni gör ett nytt inlägg snart!!<3<3XD



love u!



kolla mn blögg så erru snäll??!

XD

2011-12-29 @ 17:01:31
URL: http://lovenailz.blogg.se/
Postat av: Anja

smyggga naglisar tjejjer :D <3

2011-12-30 @ 22:00:03
URL: http://amazingnails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0