Nya designer !

Förlåt, förlåt, förlåt för att jag inte har bloggat på sjukt länge, men iaf så har jag två designer att visa, en med bilder, och en med video, WOHO! hoppas bara att jag får ihop videon så att det går o kolla på den utan att inte fatta ett skit (a)
Men aja, ni får tjuvkika lite på dom här nedan, så kommer allt annat sen :-D

Och jusste, mobba inte mina naglar, klippte av dom för ett tag sen, tänkte "börja om", vet att det inte är bra att klippa dom, men ah, orkade inte sitta o fila ner dom med mina skit-filar, dom suger mjölk!
Ville bara säga det^^



Ah, denna gjordes för ett tag sen, typ, bi-design, denna visar jag med hjälp av bilder ;-)




oh, jag tar ju värsta proffsbilderna! *stolt* nej men.. dålig bild, laddar upp en till här nedanför sen ;-) Men iaf, denna ska jag försöka få till en video på, vet inte vad som är bäst, video eller bilder, ni får kommentera vad ni tycker! :-D

En bättre bild!  ↓ 



Bättre bild ... ? ;-)


MEN jag tycker att ni kommenterar VÄLDIGT lite, inte roligt att blogga när man aldrig får en kommentar om någonting :'( Vi ser ju att det är folk inne o kollar, men ingen kommenterar, vet inte hur länge sen det var vi fick en kommentar senast, väldigt länge sen iaf..
Så ni MÅSTE blir bättre på det, då kanske vi får mer blogglust, och då blir det fler inlägg! :)

Nu ska jag försöka få ihop videon,
Pusshej !

// Clara ♥

Kommentarer
Postat av: Tilda

Ni gör jätte snygga nageldesigner! :)

2011-08-15 @ 11:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0