Mina nyinköp. ^^

Hejsan, jag sa ju att jag skulle lägga in bilder på vilka nagellack jag hade köpt, här kommer det som jag har köpt den senaste tiden:
Detta lacket från Color Club, köpte jag tillsammans med detta:
för 30 kr tillsammans , på Ica Maxi i Halmstad när vi var där för några dagar sen! Jag tyckte det väl väldigt prisvärt, och jag hade inga bra lack i dom färgerna, såå...dom var faktiskt nödvändiga! x) ;) <3
Detta köpte jag också där på ica för 20 spänn:
Ett snyggt grönt lack från ett märke som heter Paris, har aldrig sett innan, och har inte testat om det var bra än, men det var allafall rinnigt. ;)
Nu kmr ett lack som jag köpte på Ullared, där vi var i två dagar med husvagen innan vi åkte och campade i halmstad. :)
Tyckte det var en supergullig babyrosa färg! Jag har ngt liknande..men vadå, det är ju inte riiktigt samma nyans på nagellack! Eller hur Clara ? ;) ♥
Domma Sally Hansen lacken köpte jag när jag var med Clara i Jkpg! Dom var prissänkta på Eko Hallen. :D <3
Detta lacket köpte jag på Ö o B på öland när vi var där för ett par veckor sen. :) det är med smal pensel, satt det ska bli lättare att måla streck. ;) men detta sålde/gav jag till Disa, för jag kom på att jag hade beställt precis samma färg.. :/ plus att jag hade redan ett sånnt rosa..tankespridd är jag.. x)
Det vänstra var det rosa var det som jag hade beställt, det är både smal pensel och penna, kanske låter konstigt, men jag kan visa ngn gång när jag använder den!
Den jämte är precis likadan, bara att den är svart då. :P
Ah det var det, som jag har köpt på senaste tiden, alltså typ under en månad. x) nörd. :P
// Anja :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0