Snygg fransk manikyr

Hejj, nu kmr en snygg variant på hur man kan göra fransk manikyr. :)




Först började jag med basecoat såklart :)




Sedan målade jag vitt längst med det naturliga vita på nageln :)
Två lager gjorde jag, men på denna bilden är det bara ett än så länge.




Sen tog jag mitt isadora nagellack som är lite sådär brons-färgat och målade på den ytan som är lite rosa på nageln, försök att inte måla över det vita. :)




Nu tog jag mitt glitter som jag har på burk, målade alla naglar med topcoat, och liksom smulade över alla naglar ( innan topcoat hade torkat helt! ) satt det skulle bli snyggare, såhär blev det med glittret på: 




Sött va ? ^^

Fler bilder när det är klart: 







Visst blev det gulligt ? 

kramar // Anja <3
 


Kommentarer
Postat av: Clara

Shit vad stor din mobil ser ut när du höll den sådär :o xD



Jättefint förövrigt! :) <3

2011-04-17 @ 09:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0