Rosa spets.

Här kommer en design jag gjorde innan jag tog paus, som jag kom på att jag inte hade lagt upp än, haha! ;)



rosa spets.


Jag började med ett lager av depends rosa, på undersidan står det 11, så det är väl färgens namn :)



rosa spets.



Här kom visst två steg, glömde nog att ta kort (:

Men först gjorde jag ett streck med ett svart nagellack från kubiss.
Tvärs över nageln.
Sedan gjorde jag som halva bollar på ovansidan, som ni ser på bilden, lite svårt att förklara ;)
Men sånna gjorde ni ovanför hela det svarta strecket iaf.



rosa spets.


Sedan gjorde jag ränder från det svarta strecket ut till slutet av nageln, eller vad man ska säga, haha x)

Förlåt för att jag suger på att förklara, men som tur är finns det ju bilder som ni kan kolla på :P <3
Jag gjorde strecket med samma svarta nagellack från kubiss. (:



rosa spets.


Sedan gjorde jag ränder på andra hållet, så att det blev som rutor. Det ska se ut lite som spets, ungefär :)

Även det gjorde jag med det svart kubiss nagellacket :)


Över allting tog jag över lack, så att det ska hålla bättre (:


Det var den designen, fin . . ? :) <3



Puss!!


// Clara <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0