Rosa naglar

Hejj, jag har inte orkat sätta mig ner och göra någon avancerad nageldesign nu på påsklovet, jag vet det låter konstigt, men det är sanningen. ;o <3

Ah, allafall så har jag målat naglarna två gånger, men bara med en färg på hela nageln. Ena gången blåa, och andra gången ljus rosa. :)


Här kommer bilder även att det inte är något att hämta insperation från egentligen. :p



Här är det blåa, jag målade om idag, för ni ser ju att det håller på att gå bort en massa nu. :p
Där ser ni också det ljusrosa som jag använde sen.




Denna nagellacksborttagningen använder jag, den är billig och bra, finns på willys här istan .:)




Jag tänkte bara tipsa er om att om man målar naglarna ofta som jag och säkert många andra också, då är det såklart viktigt att man sköter om naglarna satt dom orkar med, annars går dom bara av.. :( <3

Här har jag tagit depends "myrra olja" på både naglarna och nagelbanden, när dom har mjukats upp, nagelbanden alltså, då ska man peta upp dom så att man iallafall kan se lite av "den vita halvmånen" om ni förstår vad jag menar då? :p Viktigt att sköta om nagarna, glöm inte att at basecoat innan lack också.




Mitt Kubiss basecoat. :)



Nu har jag tagit ett lager av mitt ljusrosa Sally Hansen nagalack. Jag hann inte ta två som jag egentligen ville göra, för vi var bjudna hem till Matilda på lunch! :D

Puss // Anja <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0