Fåglarna Duschar

Hejj, tänkte visa lite söta bilder på mina fåglar som jag duschade med en blomspruta idag :)




Här sitter Kajsa,
jag är tvungen att ha ett lakan bakom buren för att
det inte ska komma massa vatten på fönstret bakom, det är därför
det är rött där. (;



Härliga ? <3                                               Mys Kajsa :)




Kiwi som njuter ;)                                     Älskar att sträcka på vingarna! <3




Nu är jag nöjd, säger Kajsa :)



Och jag också, säger Kiwi =)




Sööt !                                             Nyduschad fågel bebis ;)




Glada :)


// Anja <3





Kommentarer
Postat av: Eva

Vilken tur att du kom ihåg att täcka för fönstret. Annars hade inte jag blivit så glad..

Underbara bilder på fåglar som njuter i fulla drag!

2011-04-24 @ 18:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0