Betessläppet :)

Hejj, nu tänker jag visa lite härliga bilder på oss och dom glada korna och kalvarna idag från betessläppet ute i Bjässarp hos min farbror och mina kusiner. :)  



Disa min syster och Agnes min kusin. :D

Nu kommer lite "hopp-bilder" på oss. x) <3





haha, xD



Jag gör bomben :)

Nu kommer massa mysiga "Ko-bilder" :D



<3


:)





Wiiii ! :D





Och vad gör domma två KORNA!? xD två tjejer alltså!
Mysig kalv som nyfiket springer :) 




Denna bilden är super sööt! :) 



haha, denna lilla kalven som är ute för första gången i sitt liv, och ändå väger 100 kg! :o , försöker såklart smita, hih, men ingen lyckades faktiskt i år. ;) 

// Anja

Kommentarer
Postat av: Linda

åh så söta kossebilder!! :)



Hehe, nä, SÅ bra är jag inte på att baka :)

2011-05-01 @ 19:44:59
URL: http://lillyz.blogg.se/
Postat av: Anja

Hihi, visst är dom charmiga? <3

Haha, okejj men dom var väldigt söta. :)

2011-05-02 @ 18:36:36
URL: http://amazingnails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0