April Skämt!

Hejsan, nu till något som inte har med naglar att göra men som är väldigt roligt! x)

April skämten såklart! :D Idag är ju 1:a april då man får busa!

Här kommer några bra tips som man kan göra,
dom är inte så där väldigt elaka elr jobbiga att
tvingas städa upp sen elr så. =) <3


Domma har jag själv gjort idag xD :

- Olja på dörrhandtaget! :D
- Karamellfärg i mjölken ( det klassiska ) Jag tog blå, rosa och brun x)
- Röd karamellfärg på trappen satt det ser ut som blod :p  
( vilket jag märkte inte gick bort så lätt...oops)
- Salt på tandborstarna! x) mycket ska det vara också!
- Blå karamellfärg i hålen på osten, mögel alltså (:
- Röd karamellfärg på toapappret satt det ser ut som näsblod... ;p

Nej usch vad jag känner mig barnslig nu, men jag har ju haft mycket tid idag,
hemma från skolan och är superförlyld. ):

Jag tror det var allt, hoppas ingen blir arg på mig nu,.. (:

Kramar // Anja

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahahaha, gud vad kuul <3

2011-04-07 @ 17:42:00
Postat av: Lovisa L

hahahh : ) blev dom arga efter?? förra året blev jag jätte lurad av Vendela, Emma och moa. vi skulle vara med på talangjakten men på morgonen ringde emma och sa att hon var magsjuk. jag fick ren panik och fick tänka om helt med nummret då. när jag väl åkte till skolan kom emma där. jag ba : åk hem människa du smittar ju ;) hon började självklart gap skratta men jag fattade ingenting :P roligt med april skämt (L) <33

2011-04-18 @ 11:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0